Правила обміну/повернення товару

Правила обміну / повернення товару

 
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" існують два випадки коли Покупець може повернути Магазину куплений товар:
 

1) товар несправний

- товар несправний і товар був у ремонті і після ремонту той же дефект з'являється знову з незалежних від споживача причин,
- товар несправний і товар використовувався і присутній один їх фактів:
сервіс-центр взагалі не може усунути дефект,
сервіс-центр не може усунути дефект протягом 14 днів,
після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.
В інших випадках необхідно звертатися в Сервіс-Центр і скористатися послугою безкоштовного гарантійного обслуговування.
 

2) товар не сподобався

- товар не був у використанні, тобто є новим (корпус в ідеальному стані, збережені всі захисні плівки, упаковка, документи, автомагнітола (акустика) і т.д.) не встановлювалися, контакти роз'ємів НЕ зачищають і т.п. ,
З дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки.
 

Процедура

Ви приїжджаєте до нас в магазин. Оформляєте письмову заяву із зазначенням Ваших вимог на ім'я директора магазину. При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт дотримання умов експлуатації і гарантійних умов, а також встановлення автентичності фактів, викладених в Заяві. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п.6 ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" становить 14 днів.
 

При собі треба мати:

- товар (і всю його комплектацію),
- товарний чек,
- гарантійний талон,
- акт про неремонтопридатності товару, виписаний сервісним центром протягом гарантійного терміну (як правило - 12 місяців, -для ситуації з несправним товаром).
 
Обміну або поверненню протягом 14 днів підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні, не має слідів використання (подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.п.), збережені розрахункові документи, видані покупцеві разом з проданим товаром.
 

Крім того повинні бути збережені:

- комплектність товару;
- цілісність;
- пломби, ярлики;
- заводське маркування.
 
Якщо товар не працює обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені. Обмін або повернення товару здійснюється в магазині, в якому була здійснена покупка.
Для повернення грошей споживач повинен мати документ, що засвідчує особу. Повернення грошей можливе в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів.
 

Гарантійний ремонт товару

Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить заповнений гарантійний талон виробника або гарантійний талон магазина Motormusic. У гарантійному талоні обов'язково вказуються: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації товару.
 

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;
- ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
 

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:

- порушення схоронності гарантійних пломб;
- наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- неправильного заповнення гарантованого талона;
- якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений
 


 

 

Автомагнітоли Київ © Motormusic 2008-2023