Гарантії

Гарантійне обслуговування

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін до 12 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті.
 
Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить заповнений гарантійний талон виробника, або гарантійний талон магазина MOTORMUSIC.
У гарантійному талоні обов'язково вказуються: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації товару.
 

Гарантійний ремонт товару

Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить заповнений гарантійний талон виробника або гарантійний талон магазина Motormusic. У гарантійному талоні обов'язково вказуються: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації товару.
 

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;
  • ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:

  • порушення схоронності гарантійних пломб;
  • наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • неправильного заповнення гарантованого талона;
  • якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений
 

 

Перелік сервісних центрів РІТ (CHALLENGER и iBEST)

Місто

Назва СЦ

Адреса

Телефон

Алчевськ      "Hi-Fi" вул. Гагаріна, 36     (06442) 4-89-50      
Вінниця "Спеціаліст" вул. Порика, 1 (0432) 57-91-91
Вінниця "Інтерсервіс" вул. Келецька, 61а (0432) 69-95-73
Дніпропетровськ "Інтерсервіс" пр-т Кірова, 59 (056) 235-04-09
Дніпропетровськ "Дінек" нзб. ім. Леніна, 17. оф. 130 (056) 778-63-25
Донецьк "Сервисний центр" пр-т. Панфілова, 112 (0622) 53-20-66
Донецьк "Восток сервис" вул. Жмури, 1 (з-д ТочМаш) (062) 302-75-69
Донецьк "NiK сервис" вул. Матросова, 3 (062) 253-52-88
Житомир "Вибір" вул. Гагаріна, 47 (0412) 44-52-42
Запоріжжя "Сайтком" вул. Червоногвардійська, 40 (0612) 13-48-03
Івано-Франківськ "Інтерсервіс" вул. Вовчинецька, 223 (0342) 71-28-13
Київ "Топаз-сервіс" пр-т. Науки, 41 (044) 525-64-95
Київ "Топаз-сервіс" вул. Мартиросяна, 12 (044) 245-73-31
Кіровоград "Оптрон" пр-т. Комуністичний, 1 (0522) 24-96-47
Луганськ "Міртекс" вул. 16, лінія 7 (0642)71-73-05
Львів "Екосервіс Лева" вул. Винниченко, ЗО 1032)297-55-88
Львів "Міленіум" зул. Курмановина, 9 (032) 267-07-10
Макіївка "Сатурн" вул. Плеханова, 1а (0623) 22-34-59
Маріуполь "Реал-Сервіс" пр -т. Металургів, 227 (0629) 47-30-00
Миколаїв "СЦ Аладдін" вул. Чкалова, 33 (0512) 47-83-48
Нікополь "Лікс-Сервіс" пр-т. Електрометалургів, 54 (05662) 3-25-20
Одеса "Юг-сервіс" Вул. Щеголева, 14 (048) 734-98-15
Полтава "Айкон-Полтава" Незалежності, 20 (0532) 50-67-88
Рівне "Муз сервіс" вул. Соборна, 416а (0362) 61-10-68
Севастополь "АВІ - злектронікс" вул. Балаклавська, 4 (0692) 57-45-98
Сімферополь "АВІ - злектронікс" вул. Кечкеметська, 96 (0652) 51-51-55
Суми "Ельф" вул. Петропавлівська, 86/1 (0542) 65-03-40
Тернопіль "Ньютон" вул. Текстильна, 1 (097) 612-67-18
Ужгород "Закарпатполітех" вул. Українська, 16 (0312) 22-16-02
Харків "Сервіс електронік" вул. Римарська, 28 (057) 714-94-46
Херсон "Сервісний центр" вул. Карбишева, 28а (0552) 43-40-40
Хмельницький "Тритон ЛТД" вул. Курчатова, 18 І0382) 78-37-55
Черкаси "МегаСтайлСервіс" бульв. Шевченка, 242/1. оф. 704 (0472) 45-12-62
Чернігів "ЕлВІРА" вул. Шевченка, 12 (0462) 65-11-32
Чернівці "Телерадіомайстерня" пр-т. Незалежності, 111 (0372) 58-56-68
Ялта "АВІ - електронікс" вул. Жадановського, 3 (0654) 34-30-51

 

 


 

Адреси Сервіс-центрів Києва, в яких можна відремонтувати товар придбаний в наших магазинах:

Рем. майстерні

Торгові марки

Номери телефонів

Адреси

"Крок" LG,JVC,Daewoo,
Pioneer,Blaupunkt,
Kenwood,Soundmax,
Magnat, Hyundai,Mystery,
Digital-Device
(044) 499-2949 
(044) 499-2947
пр. Маяковського, 26 (Троєщина) 
Див на мапі
"Плутон" LG,JVC,Pioneer,
Blaupunkt,Kenwood
(044) 425-3006 
(044) 463-7770
вул. Ярославская, 32/33 (Подол) 
Див на мапі
"Фокстрот-Сервис"

Philips(аудио/видео;
быт.техника), Orion

(044) 467-1497
(044) 467-0859
(044) 467-2375
вул. Щусева, 44 (Сырец) 
Див на мапі
СЦ "Триа" Alpine, Soundstream (044) 251-7084


вул. Кутузова, 134

Див на мапі

Fantom Штатные головы Fantom, усилители и т.д (044) 531-9356 вул. Расковой Марины ,56 
Див на мапі
Challenger Challenger (044) 221-1463 
(044) 576-4616
вул.Ялтинскя, 24/23 
Див на мапі
"Лагуна" LG(аудио/видео;
быт.техника)
(044) 490-7777
(044) 412-4219
пр. Героев Днепра, 2а 
Див на мапі
"Домотехника"

Sony, Panasonic,Autofun, Prology

(044) 418-2996 вул.марш.Тимошенко, 9 
(Минская,Оболонь) 
Див на мапі
(044) 575-8027 вул. Княжий Затон, 16в 
Див на мапі
Tyredog, Orange Датчики давления 
Tyredog и Orange
(044) 272-1301 пер. Кияновский, 3-7 
Див на мапі
СЦ "Патриот" Навигация
GoClever
(044) 221-0896 вул. Светлицкого,23 
Див на мапі
Версия-Системс Навигация
GoClever
(044) 369-5020 вул. Бориспольская, 9 
Див на мапі
NEC

Навигация
NEC

(044) 332-5788 бр. Чоколовский, 23 
Див на мапі
GlobWay, XDevice Навигации
GlobWay, XDevice
(044) 361-6622
(063)258-8477
вул. Братская, 8 
Див на мапі
F1Center Asus (044) 490-9274
Call центр:
(800)501 83 90
пр. Воздухофлотский, 51 
Див на мапі
Акцент-Сервис Nokia (044) 353-3101 вул.Набережно-Крещатицкая, 3 
Див на мапі
Сервис-Мастер Nokia (044) 205-4999 пр. Победы, 70 
Див на мапі
Сонико-Украина Nokia (044) 251-2967 
(044) 251-2968 
(044) 251-2971
вул. Академика Щусева,10 
Див на мапі
ООО Равис Nokia (044) 295-7949 вул.Русановская набережная, 8 
Див на мапі



Правила обмена / возврата товара

      В соответствии с Законом Украины "О защите прав потребителей"  существуют два случая когда Покупатель может вернуть Магазину купленный товар:

     1. товар неисправен
-товар неисправен и товар был в ремонте и после ремонта тот же дефект появляется вновь по независимым от потребителя причинам,
-товар неисправен и товар использовался и присутствует один их фактов:
  • ремонтная мастерская вообще не может устранить дефект,
  • после ремонта товар становится существенно другим, перестает выполнять какие-либо функции.
    - в этом случае Магазин меняет неремонтопригодный товар на такой же исправный.  В случае отсутствия адекватной замены, Магазин возвращает Покупателю уплаченную им за товар сумму.
В остальных случаях необходимо обращаться в Сервис-Центр и воспользоваться услугой бесплатного гарантийного обслуживания.

    2. товар не понравился
- товар не был в использовании, т.е. является новым (корпус в идеальном состоянии, сохранены все защитные пленки, упаковка, документы, автомагнитола(акустика)и т.д.) не устанавливались ,контакты разъёмов не зачищались и т.п. ,
Со дня приобретения прошло не более 14 дней, не считая дня покупки.

     Процедура
Вы приезжаете к нам в магазин. Оформляете письменное заявление с указанием Ваших требований на имя директора магазина. При необходимости проверки качества товара может быть проведена экспертиза, в процессе которой устанавливается факт соблюдения условий эксплуатации и гарантийных условий, а также установления подлинности фактов, изложенных в Заявлении. Максимальный срок проверки качества товара в соответствии с п.6 ст.8 ЗУ "О защите прав потребителей" составляет 14 дней.
При себе надо иметь:
- товар (и всю его комплектацию),
- товарный чек,
- гарантийный талон,
- акт о неремонтопригодности товара, выписанный Сервисным Центром в течении гарантийного срока(как правило - 12 месяцев,-для ситуации с неисправным товаром).
     Обмену или возврату  в течении 14 дней подлежит только новый товар, который не был в употреблении, не имеет следов использования (царапин, сколов, потёртостей, программное обеспечение не подвергалось изменениям и т.п.), сохранены рассчетные документы, выданые покупателю вместе с проданым товаром. 
Кроме того должны быть сохранены:
  • комплектность товара;
  • целостность;
  • пломбы, ярлыки;
  • заводская маркировка.
     Если товар не работает обмен или возврат товара производится только при наличии заключения авторизованого производителем сервисного центра о том, что условия эксплуатации не нарушены. Обмен или возврат товара производится в магазине, в котором была осуществлена покупка. 
Для возврата денег потребитель должен иметь документ, удостоверяющий личность. Возврат денег возможен в день возврата товара или, в случае отсутствия денег в кассе, на протяжении максимум 7 дней. 

 


 

 

Автомагнітоли Київ © Motormusic 2008-2023